Известие

Collapse
No announcement yet.

Добър майстор за климатик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Масло не видях да сипва, иначе си спази технологията... тоест машината си спази технологията-източване, вакуумиране, проверка за течове, пълнене. Като дойда ще видим.
    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD, 138 k.c., MJET. И пенсионерката пред блока 156.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ilia.ivanov Покажи съобщение
      Масло не видях да сипва, иначе си спази технологията... тоест машината си спази технологията-източване, вакуумиране, проверка за течове, пълнене. Като дойда ще видим.
      Зависи каква е машината и каква програма е задала. По принцип машините изсмукват и филтрират и малсото и след това автоматично го вкарват с фреона

      ---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 11:56 ----------

      Първоначално публикувано от ilia.ivanov Покажи съобщение
      Е, чак толкова зле не съм... Те ако така вият си е направо зловещо, по-скоро метал в метал се търка, така звучеше и понеже се случи със странното заработване на климатика, с това го и свързах. Той човека, който сложи фреона ме посъветва няколко дни да го държа включен, за да може ако нещо е клеясало да тръгне, както и стана. Обаче след тея звуци ще си се поваря още няколко дни.
      М/у другото този вой само при спиране ли го има? Може да не е от компресора.
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Обърни се към колеката kuker, той се занимава с климатици.
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          М/у другото този вой само при спиране ли го има? Може да не е от компресора.
          Да, определено при спиране го чух. Но преди да проработи климатика го нямаше.
          Alfa Romeo 147, 1.9 JTD, 138 k.c., MJET. И пенсионерката пред блока 156.

          Comment


          • #20
            Компресорът като работи, особено сега в жегите товари доста системата с пистовия ремък. Може и нещо друго да е
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Като опит да споделя, че във въпросния сервиз в Дружба са ми препълнили системата с фреон и е сработвала автоматичната защита, както ми казаха в Горна Баня. Има някакъв теч, все още ненамерен, заради който фреонът се е нормализирал и климатроника е тръгнал. Остана компресорът, който е сдал багажа, но след тая финансово бурна за мойта стара Алфа година, не смятам да го сменям засега.
              Alfa Romeo 147, 1.9 JTD, 138 k.c., MJET. И пенсионерката пред блока 156.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ilia.ivanov Покажи съобщение
                Като опит да споделя, че във въпросния сервиз в Дружба са ми препълнили системата с фреон и е сработвала автоматичната защита, както ми казаха в Горна Баня. Има някакъв теч, все още ненамерен, заради който фреонът се е нормализирал и климатроника е тръгнал. Остана компресорът, който е сдал багажа, но след тая финансово бурна за мойта стара Алфа година, не смятам да го сменям засега.
                Намери си сервиз с датчик за наличие на фреон, не с оцветяване. Става много по-лесно. Пример - Фритекс
                П.П. Имам един компресор с чисто нов ТРВ в него -> на ЛС, ако решиш
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Намери си сервиз с датчик за наличие на фреон, не с оцветяване. Става много по-лесно. Пример - Фритекс
                  П.П. Имам един компресор с чисто нов ТРВ в него -> на ЛС, ако решиш
                  ТРВ-то в компресора ли се намира все още?
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                    ТРВ-то в компресора ли се намира все още?
                    Не бъркай ТРВ на инвертерните климатици със климатрониците на колите. При колите ТРВ-то, дето го наричате, се състои от един термо разширителен клапан на изпарителя в купето и друг клапан в компресора. Видял си една схема в интернет на инвертерен климатик и си мислиш, че и при колите е така, ама не е. Начина на действие м/у двата вида климатици е различен
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Дай да я видим тая прословута различна схема на автоклиматика
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X